piątek, 12 września 2014

Kora testuje: Gammolen - nadzieja na odkłaczony świat

Moja Kora to naprawdę cudne stworzenie, ale na swoim cudnym ciałku nosi dużo kłaczków, które wręcz uwielbiają czepiać się wszelkich ubrań, posłań, koców, kanap, tapicerek albo tworzyć toczące się po panelach kłęby... Dobrze dobrana karma niestety nie poprawiła ciągłego wypadania sierści u Kory, więc postanowiłyśmy przetestować Gammolen. Dlaczego akurat Gammolen? Szczerze powiem, że nagle zaczął się na niego jakiś dziwny szał. Co chwila można było go wygrać w konkursie na Facebooku, pojawiały się bardzo pochlebne opinie, a ta u Niuchacza przekonała mnie ostatecznie, że warto spróbować.



Jak postanowiłam, tak uczyniłam. 6 maja 2014 rozpoczęliśmy stosowanie Gammolenu i pokładałyśmy w nim duże nadzieje. Cena, jak na suplement, myślę nie najgorsza, bo za 150 kapsułek zapłaciłam ok. 40 zł. Na wagę Kory przypadały dwie kapsułki dziennie, także kuracja trwała 75 dni, czyli wystarczająco długo żeby wydać opinię.

Jeśli chodzi o smak, to Kora nie pochłaniała tabletek jak smakołyków, trzeba je było sprytnie przemycać w pasztecie lub w serze, a i tak zdarzało jej się tabletkę wymymlać i wypluć. Wrażliwe podniebienie ma ten mój kundelek ;).

Tak więc po długotrwałym przemycaniu kapsułek i pilnowaniu żeby nie wylądowały one niepostrzeżenie gdzieś na podłodze muszę wydać werdykt... efekt znikomy.

Niestety każdy pies to indywidualność i to, że nie zadziałało na moją Korę nie znaczy, że nie zadziała na żadnym psie, a reszta opinii jest "kupiona" - w żadnym wypadku! Na Niuchu widać, że jemu pomogło, także warto sprawdzić na swoim psie. 

U nas niestety sierść jak wypadała, tak wypada, może na jakiś czas zrobiła się bardziej miękka, ale trudno to ocenić, bo Kora z natury ma mięciutką sierść. Nie pozostaje nam nic innego, jak lepiej zbilansować dietę lub/i szukać kolejnego suplementu w nadziei, że będzie skuteczny. Jeśli takowy znajdziemy na pewno się pochwalimy :)

3 komentarze:

  1. Koreczek, po prostu dba by Pańcia kupiła coś nowego :) my dopiero wczoraj zamówiliśmy Gammolen...ciekawe jaki i czy w ogóle będzie efekt.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Wam powodzenia! :) mam nadzieję, że moja opinia będzie odosobniona :D no cóż poradzić... mój pies jest wyjątkowy :D

      Usuń
  2. U nas to samo w kwestii efektu...

    OdpowiedzUsuń